Re: Psaní mezer ve zkratkác h

Petr Aubrecht aubrech at labe.felk.cvut.cz
Tue Feb 12 09:07:58 CET 2002

""Josef Polach"" <polach.j at pbsvb.cz> wrote in message
news:200202120535.g1C5ZVk57591 at relay.felk.cvut.cz...
> Jazykova poradna ustavu pro jazyk cesky doporucuje na adrese
> http://www.ujc.cas.cz/poradna/porfaq.htm toto:

Uvedenou stranku jsem navstivil a velmi na mne zapusobila. Vsem v teto
konferenci doporucuji se tam podivat, protoze resi mnoho veci, ktere
pravdepodobne trapi vetsinu z nas, namatkou: psani carek kolem prosim,
(I/i)nternet, Cesko a mnoho dalsich.

Mozna by stalo za to pridat tento odkaz do FAQu na cstug.cz (pokud tam uz
neni ;-).

Petr