Ktery EMACS?

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Mon Feb 11 09:33:18 CET 2002

On Mon, 11 Feb 2002, Matej Cepl wrote:

> Dobrý den,
>
> - práce s češtinou v babelizovaném LaTeXu (je třeba něco
>   speciálního?); když jsem si letmo zkusil to cédéčko prohlédnout
>   tak se mi zdálo, že tam WinShell místo latexu spustí cslatex.
>   To je nějak nastaveno v TeXLive nebo ve WinShellu? Pokud to
>   první, je to nějak možné odstranit a zprovoznit
>   \usepackage{babel} (90~% dokumentů bude anglicky, takže ji
>   a sebe učit cslatex jenom proto, že je na CDčku)? Mám si ho
>   stáhnout z CTANu nebo na tom CDčku někde je?

Jen poznamka: WinShell je konfigurovatelny, lze nastavit, co maji
jednotliva tlacitka delat.

> Je třeba něco zvláštního pro rozjetí TeXLive? Předpokládám, že
> dám standardní instalaci na harddisk (abych nemusel mít CDčko
> furt v drivu). Co mám pak nastavit v .emacs?

Instalace je jednoducha, pujcoval jsem CD i zacatecnikum, dal jsem jim
nekolik zakladnich rad tykajicich se TeXu, a oni to pak zvladli sami.
Jedine, co neumim, je spousteni DVI prohlizece z WinShellu, ten mi hlasi
nejakou chybu, ktere nerozumim.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/