input ve vboxu

Pavol Habuda bzucino at yahoo.com
Sat Feb 9 15:53:41 CET 2002

--- Slavek Herman <signa at seznam.cz> wrote:
> proc nefunguje neco jako setbox0=\vbox{\input text.txt} ?
>
> TeX hlasi, ze soubor text.txt nemuze najit, i kdyz ho k dispozici
> samozrejme ma -- v aktualnim adresari.

primitiv \input je zavisly na konkretnej implementacii TeX-u.
Vas \input sa pokusa vlozit subor text.txt} (so kuceravou zatvorkou).
Skuste \setbox0\vbox{\input text.txt }, mohlo by to fungovat.
V pripade Linuxu by snad (nemam tu Linux, takze neviem) fungovalo
\setbox0\vbox{\input text.txt^^L} % kde ^^L je znak pre \newlinechar

S pozdravom
Pavol Habuda