Vice ruznych pdfTeXu?

Jiri Osoba osoba at jablotron.cz
Fri Feb 8 09:00:49 CET 2002

To, co vy popisujete, je starsi PDFTeX (0.13). PDFTeX prodelal dlouhy a bourlivy vyvoj, kde se spousta veci nekolikrat menila. P. Zyka popisoval (alespon pokud si pamatuji a podle syntaxe pdfximage) verzi 0.14.

Progresivni komprese JPG zavisi na verzi produkovaneho PDF - to neni veci PDFTeXu, ale PDF. 0.13 ji neumoznoval, protoze v jeho dobe jeste nebyl PDF-1.3 (Acrobat 4), ktery ji umoznuje.

Osoba.