Navod na pdfcslatex ???

Vit Zyka zyka at cmp.felk.cvut.cz
Thu Feb 7 14:07:05 CET 2002

> Jedna se zejena o vkladani obrazku, ale hlavne o vkladani odkazu (tj.
> udelat klikaci pdf). Dokumentace k balicku hyperref mi moc nepomohla,

Dobry den,

mam rozepsany clanek do Zpravodaje CSTUGu prave o tvoreni odkazu pdfTeXem
(plain/LaTeX). Snad jej stihnu do dalsiho cisla. Jste-li clenem sdruzeni
muzete se docist tam. O vkladani obrazku byl clanek v poslednim Zpravodaji
4/2001.

Z online dokumentace:
- balik hyperref (nejen hyperref.dtx, ale i manual.pdf a testovaci
  soubory v adresari test)
  ./CTAN/macros/latex/contrib/supported/hyperref
- balik graphicx s volbou pdftex
- v plainu pak manual http://www.tug.org/applications/pdftex/pdftex-s.pdf
  a Thanuv example samplepdf.tex v distribuci pdftexu.

Knihy:
- The LaTeX Web Companion, Goossens & Rahtz

Vitek Zyka