? pdf*TeX + bookmarky + ceske pismenka JAK TEDY? [hlp plz]

Jiri Osoba osoba at jablotron.cz
Tue Feb 5 09:25:55 CET 2002

> A jste si skutecne jist, ze to chcete? Je chvalyhodne, ze i v zalozkach
> cestina funguje, ale na druhou stranu je nutno upozornit, ze funguje pouze
> v nekterych operacnich systemech. V soucasne dobe neni pro nektere systemy
> ani Acrobat 4.

To je ale problem tech systemu, ze nedodrzuji unicode znaky v outlines. Ta moznost tam je uz davno (min. 1.2). Ovsem i v soucasnosti si prohlizece delaji co se jim zlibi. Ten samy soubor zobrazi pokazde jinak.

Nevim jak funguje hyperref (LaTeX nepouzivam), ale prikladam svuj 88592-unicode.tex.

Pouzitelne pouze pro kodovani 8859-2 (CSfonty).

Pouziti:

%--- cut here

\input 88592-unicode

\toUNICODE{Prilis zlutoucky kun upel dabelske ody} %+ diakritika samozrejme;-)

%Ted je v \UNICODE zadany text v unicode

\pdfinfo{/Subject (\UNICODE)}

%--- cut here

Osoba.