Ekonomické křivk y v METAPOSTu?

David Kuzela david at kuzela.cz
Mon Feb 4 19:35:04 CET 2002

Jaromir Kuben:

> Pokud mate vzorecky tech krivek, doporucuji balik mfpic pro metapost
> - viz Zpravodaj 1-3/2001 nebo http://mirka.janik.cz/dp/.

Nic jako obecne vzorce neexistuje, casto se poptavka a nabidka pro
zjednoduseni zobrazuji linearne (poptavka ma zaporny sklon, nabidka
kladny), kdyz je treba dat najevo, ze jsou nelinearni vetsinou se
pouziva libovolna "hezky vypadajici" konvexni krivka. Indifference
curve se moc nepreklada -> indiferencni krivka, plati pro ni vice
mene totez, az na to linearni vyjadreni (to z principu pouzit nelze).

--
                                                David Kuzela
-=[david at kuzela.cz]=-=[ICQ][24470559]=-=[http://penguin.cz/~dawyd]=-