Re: Zahlavi a zapati v knize

Karla Fejfarova k_fejfarova at seznam.cz
Mon Feb 4 11:13:56 CET 2002

> Dobry vecer,
>
> ja jsem zapomnel dodat, ze pracuji v plainu.
>
> Zdravi       Zbynek Houska

Dobry den,

v tom pripade se muzete treba inspirovat v makru k TeXbook naruby
(ftp://math.feld.cvut.cz/pub/olsak/tbn/tbn.tex)
V definici kapitoly (\kap#1) se uklada nazev kapitoly:
\xdef\chapmark{\the\chapnum. #1} (#1 je nazev kapitoly) a zahlavi
se na prislusne strane zrusi pomoci \headline={\hfil\starthead}
Dale je potreba podivat jak je definovano plovouci zahlavi, jsem
zacatecnik, takze bych to sem jen tupe opsala.

Zdravi
     Karla Fejfarova