zarovnani na stred, ale trochu posunute + fancyhdr

Martin Sveda sejda at kn.vutbr.cz
Thu Feb 28 11:07:41 CET 2002

    Zdravim,
tak jsem si trochu pohraval s vycentrovanim textu
trochu mimo stred stranky a zjistil jsem, ze uz pri
pouziti obycejneho centrovani to proste neni na stredu.

Z toho plynul muj dotaz, odkud se to vlastne meri,
proste at jsem pocital, jak jsem pocital, tak to
nikdy nebylo presne na stredu.

Centrovany text je v hlavicce dokumentu, pouzivam
fancyheadings a tam bude asi ten problem. Podle me
to spatne centruje fancyheadings.

Mate take nekdo podobne zkusenosti s fancy...?

Dik moc. Navic, bych uz debatu o controvani mimo
stred dal neprodluzoval. TBN jsem trochu proletel :-)
a snad uz si s tim poradim.

Jenom me zajimalo to centrovani u fancy...

S pozdravem

--
                                         Martin Sveda

		      email:        sejda at kn.vutbr.cz