TeXbook

Slavek Herman signa at seznam.cz
Wed Feb 27 16:54:04 CET 2002

chtel bych si konecne poridit originalni TeXbook, a tak jsem zasel na
stranky adddison-wesley, ktery ho vydal. tam jsem ale zjistil, ze
inzeruji jenom vydani z roku 1986 -- tusim, ze je to prvni -- a potom
nejnovejsi vydani cele serie -- millenium set.

to me zarazilo, protoze jsem mel vzdycky pocit, ze TeXbook byl vydan
mockrat, zejmena kvuli tomu, ze se text knihy menil, jak se menil
samotny TeX -- nejvice, kdyz se zmenilo kodovani na ze sedmibitoveho
na osmibitove.

ptam se proto, ze na millenium set nemam (i kdyz bych si ho velmi
pral) a nechci kupovat stare vydani, ve kterem plno veci neni.

mozna ze se mylim, ze zadne zmeny v TeXbooku nikdy nebyly a vsechno
je jen vyplod me fantazie, ale rad bych si to ujasnil drive, nez neco
koupim.

za vsechna osvetleni dekuji.

Slavek
Herman