pdfTeX

Slavek Herman signa at seznam.cz
Sun Feb 24 16:53:48 CET 2002

zdravim,

kdyz jsem si prohlizel acrobatem dokument vytvoreny pdfTexem, zjistil
jsem, ze desetibodove (pt) pismo, ktere jsem v dokumentu pouzil,
akrobat hlasi jako 9,96pt. obdobne jsou zmensena ostatni pismena.

nevite nekdo, cim by to mohlo by zpusobene? jinak tex--> dvips -->ps
--> distillet --> pdf vytvori dokument s pismy normalne velkymi.

jeste bych se chtel zeptat, mate nekdo zkusenosti s
kompilaci/instalaci pdfTeXu pod Linuxem? spustil jsem configure a
potom v texk/web2c make pdfbin -- to ale zahy skoncilo s hlaskou neco
jako "rule for make not found".

v cem by mohl byt problem? zkousel jsem to s nejnovejsim
pdftex-20010806.tgz.

jo jeste me trochu udivilo, ze po skonceni configure byl adresar
texk/web2c/pdftexdir prazdny, ze by byl problem tady?

za vsechny odpovedi a pripominky predem dekuji.

Slavek
Herman