Cestina ? POMOC !

Prema prema at email.cz
Wed Feb 20 09:39:19 CET 2002

Dobry den,
chtel bych zacit pracovat s TeXem, ale nejak se mi to nedari. Protoze normalne pracuji pod Woknous, tak jsem si stahl posledni verzi MikTeXu. Precetl jsem si par rad jak zacit a pustil jsem se do toho. Ale ouvej. Vse probihalo bez problemu, az do oka

Mohli by jste mi prosim poradit co mam delat, aby LaTeX dozume cestine. Ve vsech priruckach se to bere jako samozdrejmost, ze to pise hacky a carky. Jsem totalni zacatecnik a tak prosim o trochu schovivavosti.

Dekuji

Prema B.

---
   ---------> Created by Email.cz