OT: Re: Re: krasopis ve skole (bylo: Psan í mezer ve zkratkách)

Josef Polach polach.j at pbsvb.cz
Fri Feb 15 10:31:48 CET 2002

>"profesionalove" obcas pousteji do sveta zmetky. Velmi casto se clovek
>setka s dilem, ktere zdalky vypada graficky velmi hezky, ale pri
>podrobnejsim pohledu zjisti, ze chybuje v naprostych zakladech jako je
>treba zminovane psani mezer. Jenom nevim, jestli v techto pripadech sazec
>opravdu nevedel, jak je to spravne, nebo jenom praci odbyl. Oboji je
>alarmujici.

Profesional dela za penize to, co amater z lasky.
Tyto pojmy se nedaji obecne spojovat s kvalitou ci nekvalitou, vzdelanosti a
nepoucenosti.
Vsichni to tady vime a placeme na nespravnem hrobe, protoze ti, kteri by
pouceni potrebovali, nas neslysi.
Kdyz ale nekdy najdu ten spravny hrob, pripadam si jako Don Quijote. Stejne
to ale zkousim znova
(zatim jeste neprisli takovi hodni, silni panove, v bilem plasti, aby mi
zavazali rukavy dozadu :)).
Taky mi to pripomnelo citaty ze clanku P. Sojky v jednom z poslednich
Zpravodaju.

Josef