Problemy s gftopk pod WinDVI na TeXLive6 a W2k -- vyreseno!

Jan Trmal afrox at centrum.cz
Fri Feb 1 22:06:59 CET 2002

Dobry den,
tak se mi konecne podarilo rozseknout ten problem. Cele reseni je velmi
proste: stahnul jsem z CTANU novou verzi gsftopk a vse se najednou uracilo
chodit. Trochu mne zarazil fakt, ze moje verze programu ma cca. 24kb a ta na
nova mela 126kb. Kouknul jsem se tam tedy na velikost verze ktera mne tak
zlobila a ta mela take priblizne tak. Otazkou tedy zustava, jestli se to
spatne nainstalovalo ci ta verze dodavana s TeXLive byla tak
"optimalizovana".
Dalsi problem, o kterem jsem se zminoval, tedy chybove hlasce "Can't locate
Ghostscript..."  lze eliminovat jednoduse tim, ze se v registrech vymazou
vsechny klice vztahujici se k AFPL Ghostscriptu a dany program se
nainstaluje znova.
Doufam, ze to nekomu pomuze, bud ted, nebo v budoucnu, az bude  cely
nestastny probirat Serge :))
Vsem zucastnenym dekuji za jejich cas, ktery mi venovali.
  S pozdravem
   Yenda