LaTeX poster

Rostislav Zemek rosta at acarus.entu.cas.cz
Sat Aug 31 10:23:52 CEST 2002

On Fri, 30 Aug 2002, Josef Feit wrote:

> Ma ten a0poster nejake vyhody?
> S a0poster zkusenosti nemam.

a0poster ma mimo jineho jiz definovane velke pismo a rozmery plakatu. Sazi
se do sloupcu - tech muze byt kolik je potreba a v ramci sloupcu do bloku,
ktere mohou byt oramovane, s ruzne barevnym pozadim atd. Styl poster.sty
jsem kdysi take pouzil, kdyz jeste nebyla moznost tisku na velkem ploteru
a musel jsem se spokojit s posterem slepenym z nekolika A4
listu. Co umi a0poster lze videt napr. zde:

http://www.physik.uni-augsburg.de/theo3/Comp/hp750c/computing_hp750c_A0.en.shtml

				R. Zemek