LaTeX poster

Rostislav Zemek rosta at acarus.entu.cas.cz
Fri Aug 30 08:35:28 CEST 2002

On Thu, 29 Aug 2002, Alexandr Malusek wrote:

> Dobry den,
>
> Potreboval bych vytvorit poster (PostScript, pravdepodobne A0)
> v LaTeXu (teTeX) pod Linuxem. Zatim jsem nasel nekolik baliku
> (napr. a0poster). Doporucujete nektery, pripadne mate s nekterym
> dobre zkusenosti?

Z toho, co jsem nasel na siti jsem nakonec zvolil prave styl a0poster a
celkem mi vyhovuje. Udelal jsem s jeho pomoci nekolik posteru v teTeXu pod
Linuxem a vysledne PS soubory nechal vytisknout na HP ploteru. Vyhodou je
moznost snadneho preview (draft mod) a tisk zmenseniny celeho posteru na
A4. Ve spojeni se stylem textpos lze jednotlive objekty volne umistovat na
plose plakatu. Nejake rady najdete napr. na

http://www.astro.gla.ac.uk/users/norman/docs/posters/

					Zdravi
						R. Zemek