ofxord.bst bez seznamu literatury

Matej Cepl matej at ceplovi.cz
Fri Aug 23 21:34:45 CEST 2002

Mám důvod použít tuto složitější konstrukci -- chtěl bych aby to fungovalo i
LyXem, kterého pochopitelně nepřemluvím, aby nevkládal do dokumentu normální
(byť předefinované) prostředí thebibliography. Funguje hezky, ale čistě ze
zvědavosti bych to raději udělal pomocí prostředků LaTeXu (\newsavebox,
\savebox, etc.). Pokusil jsem se tedy (na základě
$TEXMF\doc\latex\base\usrguide.dvi, str. 17) vytvořit toto (pochopitelně
zanořené do příkazů \makeatletter a \maketatother):

\let\oldbibliography\thebibliography
\newsavebox{\OX at falsebox}
\renewenvironment{thebibliography}[1]
        {\begin{lrbox}{\OX at falsebox}\begin{oldbibliography}{#1}}
        {\end{oldbibliography}\end{lrbox}}

Bohužel, nefunguje to: latex při druhém průchodu (po BibTeXování; bez
problému) zkrachuje s tím, že "Something's wrong: perhaps missing \item?" a
.bbl soubor obsahuje toto:

\begin{thebibliography}{1}

\harvarditem[Sutton]{John~R. Sutton, {\em Law/Society: Origins,
Interactions,
  and Change\/}, 1st edn. (Pine Forge Press, 2001)}{2001}{sutton:LSO-2001}
Sutton, John~R., {\em Law/Society: Origins, Interactions, and Change\/}, 1st
  edn. (Pine Forge Press, 2001).

\end{thebibliography}

(oxford.sty je postaven na základě harvard.sty). Nevíte někde, kde je
problém.

Upozorňuji ještě jednou, že se nejedná o nic kritického (řešení Štepána
Kasala postavené na klasických plainových makrech funguje) ale pouze o
zvědavost (a ta je snad zdravá, ne?).

Děkuji za jakýkoli nápad

Matěj