centrovani na radku

Lubos Kloc kloc at ipm.cz
Mon Aug 12 12:42:07 CEST 2002

Shodou okolnosti mam pristup k obema pouzitym systemum,
konkretne teTeX na Linuxu SuSE 7.2 a emTeX na eCS.

Tak jsem to zkusil a zjistil jsem, ze oba diskutujici
maji pravdu! A TeX je v tom nevinne - na obou systemech
se vygeneruji identicke .dvi soubory.

Problem je v driverech:
- dvipm i dviscr: text je spravne vycentrovan, ale chybi
font csb17, jeho generace havaruje.

- kdvi i xdvi: text tretiho radku je proti druhemu posunuty.
oba fonty jsou normalne zobrazeny.

Muj dojem je, ze chyba bude nekde ve fontu csb17.
Priznam se, ze jsem ho nikdy predtim nepouzil.

Chtelo by to asi dukladnejsi pruzkum, ale na to ted
bohuzel nemam cas.

               Pekny den preji,

                        Lubos Kloc