centrovani na radku

MatějPolách matej.polach at centrum.cz
Mon Aug 12 10:48:14 CEST 2002

posilam ukazku - zjednodusenou, ale je to tam poznat taky, ze to
neni vycentrovane:

\chyph \nopagenumbers
\input epsf.tex

\font\fnadpis=csb17
\font\fdvanact=csr12

%%%%% TISKOVÉ ZRCADLO %%%%%
\hsize=110mm
\vsize=170mm
\hoffset=-6.5mm
\voffset=-5mm
\raggedbottom

\nopagenumbers

%%%%% první stránka
\
\vfill
\centerline{\fnadpis Úpravy biotopu}
\vfill
\centerline{\fnadpis nejen pro koroptev polní}
\vfill
\centerline{\fdvanact Sborník referátů ze semináře}
\vfill
\vfill
%... atd. (obrazky a text)
\
\break
% konec první strany

Josef
> Od: Zdenek Wagner <wagner at cesnet.cz>
> Komu: TeX konfera <csTeX at cs.felk.cvut.cz>
> CC:
> Datum: Mon, 12 Aug 2002 10:15:31 +0200
> Předmět: Re: centrovani na radku

> Bez prikladu Vam asi nikdo neporadi. Takhle se jen muzeme
dohadovat,
> jestli se nekam nevlozil treba \parindent nebo nenulovy
\leftskip, ale bez

ZDARMA a RYCHLÉ zasílání SMS z www.posliSMS.cz