vlozeni orezovych znacek do stranky vizitek

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Mon Aug 5 16:21:33 CEST 2002

On Mon, 5 Aug 2002, Tonar Zbynek wrote:

> Dobry den,
> prosim o radu, jak vlozit orezove znacky nahoru a po stranach vytvarene stranky. Delam a4 stranku, kde je 8 nebo 10 vizitek (vzdy 2 vedle sebe) a hodilo by se voditko pro rezacku. Vim, ze napriklad v makru cards.tex jsou orezove znacky vlozeny, ale nedokazu je z odsud prenest do sveho dokumetu. Pouzivam LaTeX a jsem neprilis zdatny samouk.

Do zapati nebo zahlavi lze vlozit prostredi picture nebo pspicture s
nulovou velikosti, kde si snadno pomoci \line resp. \psline udelate
libovolne znacky na libovolna mista. Ja to vsak pro sebe resim tak, ze mam
presnou rezacku s meritkem, takze jsem schopen vizitky narezat s chybou
mensi nez pul milimetru. A taky uvazte, kolik vizitek delate a jak presnou
mate tiskarnu. Jestli Vam tiskarna zavadi vsechny papiry stejne a tech
vizitek mate hodne, pak je lepsi zajit nekam do tiskarny, aby Vam to
rozrezali na velke rezacce. Vsechny vizitky pak budou opravdu stejne a
kdyz jsem pred casem delal neco podobneho, rozrezali mi to dokonce zadarmo
(ale v tiskarne, kde mi casto tisknou knihy).

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/