ofxord.bst bez seznamu literatury

Stepan Kasal kasal at matsrv.math.cas.cz
Thu Aug 8 09:32:16 CEST 2002

Ahoj,

On Wed, 7 Aug 2002 20:57:39 +0000 (UTC), Matej Cepl <matej at ceplovi.cz> wrote:
> ale pro kratší články zbytečné dělat vůbec nějaký seznam literatury na konci
> dokumentu.
>
> Nešlo by nějak přimět LaTeX, aby sice generoval .aux soubor (aby fungoval
> BibTeX), ale negeneroval seznam literatury? Když předefinuji prostředí
> thebibliography na prázdné prostředí, tak si moc nepomohu, protože nebudu
> mít korektní .aux soubor a BibTeX nefunguje. Neměl byste někdo nějaký nápad,
> prosím?

Ja, ja mam cely pylik!

Jedna z moznosti je vysadit bibliografii do vboxu, ktery potom nepouzijes.
Napriklad takto jednoduse:

\newbox\slon
\setbox\slon = \vbox{\bibliography{bibsoubor}}

Jeste predtim jsem vymyslel slozitejsi variantu, zda se, ze neni duvod
ji pouzit, ale kdyz uz jsem ji vytvoril, tak se pochlubim:

% umistit do preambule, nebo klidne az tesne pred prikaz \bibliography
\newbox\slon
\let\oldbibliography\thebibliography
\let\endoldbibliography\endthebibliography
\renewenvironment{thebibliography}
        {\setbox\slon = \vbox \bgroup \begin{oldbibliography}}
        {\end{oldbibliography}\egroup}

Doufam, ze to opet splni Tve potreby.

Stepan