Re: čárový kód

Josef Polach polach.j at pbsvb.cz
Tue Apr 30 09:12:56 CEST 2002

Prave carovym kodem se zabyval Petr Olsak a napsal pro to nejakou podporu.
Urcite bude k nalezeni na jeho strankach a v archivu. Melo by se k tomu dat
dostat na http://math.feld.cvut.cz/olsak/ (dokumentace, literatura) a dole
na stránce je odkaz na archiv.

Ještě jsem to nezkousel, protoze jsem to dosud nepotreboval.

Hezky den

Josef