Transformacia textu

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Fri Apr 26 11:44:21 CEST 2002

stanislav.vrtak at st.sk píše:

> Vedel by mi, prosim, niekto poradit, ako by sa dal v LaTeXu (Metaposte)
> vyrobit text transformovany nelinearnou transformaciou? Konkretne by som
> potreboval vysadzat text, ktoreho hornu hranu by tvoril obluk.
>
> Vdaka,
> Stano Vrtak

Ve Zpravodaji 4/1999 najdete na str. 198 popis takoveho makra.

Jina moznost moznost je pouzit podobne makro z metagrafu popr. primo
metagraf, ktery umi na krivku malovat a vystup je v metapostu -viz

http://w3.mecanica.upm.es/metapost/metagraf.php

resp. manual

http://w3.mecanica.upm.es/metapost/Introduction.html

Ten soubor se tusim jmenuje txp.mp a dalo by se z neho pravdepodobne
vyjit.

Zdravi
         Jaromir Kuben