rozbehnuti CsTeXu + PS

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Wed Apr 24 18:31:36 CEST 2002

Petr Dvorak píše:

> Diky moc a omlouvam se za trivialni dotaz.

> To je mozne. Ale divim se, ze mi to dela na vsech trech konfiguracich. Navic
> je to vzdy default konfigurace.
> Vedel byste, kde nastavim ty fonty, prosim?
>
> Petr

To zalezi na instalaci, ale v principu jsou to soubory config.ps
a dalsi soubory, ktere se z neho volaji pres

p +neco.map

nebo z radku

dvips -Psoubor.cfg,

kde v soubor.cfg zase je to p +neco.map.
Dvips si v souborech neco.map najde, ktere ps fonty zna, jake maji
jmeno v texu, jake v postscriptu, zda je ma prekodovat a podle jakeho
souboru, zda je ma vlozit do vysledneho ps souboru, nebo zda je doda
tiskarna/prohlizec atd.
Kdyz Vami pouzity font v techto seznamech nenajde, hleda bitmapy.
Obdobne funguje pdftex.

Zdravi
         Jaromir Kuben