Podivna definice aneb jde to?

Matej Cepl cepl.m at neu.edu
Tue Apr 23 16:46:44 CEST 2002

On Tue, Apr 23, 2002 at 09:37:55AM +0000, Stepan Kasal wrote:
> Hm, dvanacteho. Docela davny mail a zustal bez odpovedi.
> V ten den se mi narodila dcera Ruzenka, hec!

Gratuluji!!! (trochu závidím :-)

Naštěstí zpráva nezůstala bez odpovědi -- akorát mi ji
Petr Olšák poslal na soukromou adresu a já jsem to
nepřeposlal zpátky do NG.

Snad Tě potěší, že jeho řešení je absolutně stejné jako
to Tvoje. Díky moc.

 Matěj

Matej Cepl, cepl.m at neu.edu
138 Highland Ave. #10, Somerville, Ma 02143, (617) 623-1488

I know of no country in which there is so little independence of
mind and real freedom of discussion as in America.
	-- Alexis de Tocqueville