No subject

Lubos Kloc kloc at ipm.cz
Mon Apr 22 17:40:35 CEST 2002

No, ono hodne zalezi na tom, v cem ten emTeX provozujete:
a) v OS/2 nebo eCS (to je pochopitelne)
b) v cistem DOSu (dnes uz spise rarita)
c) v DOS okne Windows (jakych? A ma to smysl?)

Jsem schopen Vam poradit v pripade a), mozna po nejakych pokusech i b),
ale Woknum se vyhybam. Pokud je Vas pripad c), pak bych spise
doporucil prejit na nejakou Web2c distribuci (treba TeXLive).
Tam se vam vetsinou METAPOST nainstaluje sam, kdyz si to
vyberete v instalacnim programu.
Ta DOSova varianta emTeXu je diky panu Olsakovi a jeho MNU
(a mnohym dalsim) docela sikovna, ale dnes uz preci jen zastarala.

               Mnoho zdaru preje

                           Lubos Kloc