Lido

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Thu Apr 18 12:30:25 CEST 2002

On Thu, 18 Apr 2002, Roman Porizka wrote:

> Dobry den,
> snazim se psat svou diplomku fontem Lido a narazil jsem na takovy maly
> problem. Mezery jsou u tohoto fontu tak uzke, ze pri pouziti standardni
> zuzene mezery, tak jak je definovana v TeXu, mi LaTeX generuje stejnou velikost
> jako u mezislovni mezery (viz http://www.econ.muni.cz/~porizka/mezera.ps, na
> adrese http://www.econ.muni.cz/~porizka/mezera.tex je zdrojovy text).

Ja bych predevsim uvazil, zda je zrovna na diplomku font Lido vhodny.
Tento font byl totiz optimalizovan pro novinovou sazbu, kde se text sazi
do uzkych sloupcu. Proto jsou mezislovni mezery take uzke. Predpokladam,
ze diplomku do uzkeho sloupce nesazite. Pokud by v diplomce mela byt i
matematika, pak tezko najdete kompatibilni matematicky font (mathtimes je
komercni).

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/