OT: \v{}radi linuxovsky sort spravne cesky?

Vlastimil Ott vlastimil.ott at worldonline.cz
Wed Apr 17 20:58:00 CEST 2002

Dobry vecer,

On 16 Apr 2002 at 0:57, Jan Houstek wrote:

> Priznam se, ze neznam tu normu zhlavy, a na rejstrik pouzivam csindex,
> ktery tridi snad spravne, a jinak csr. Jestli tridi sort opravdu spravne,
> skutecne nevim, ted jsem udelal par pokusu a pororoval jsem asi toto:
>
> - bez problemu diakritika a ch (a s tim ch to uz je co rict :-)
> - na velikost pismeni se hledi, jen kdyz uz jsou slova jinak
>   nerozlisitelna, tak velke pismeno je pred malym

nemam problem s diakritikou nebo ch. Je mi jasne, ze tohle je
zvladnuto. Nastesti;-)
Mam problem s definovanim sloupcu a poloprazdnymi znaky. Zdrojak:

\heslo{webovsky}{dalsi}{ruzne}{parametry}
\heslo{ahoj}{xx}{xx}{xx}
\heslo{web}{xx}{xx}{xx}

Specifikuji %csr 7-18 v poslednim pevnem radku (zhruba nejdelsi
slovo, ktere je jako prvni parametr) a na vysledku je mimojine

ahoj
webovsky
webovy
web

Jak mam urcit, aby zavorka } ukoncila polozku? Ono to asi radi az po
prvni mezeru, ktera je ovsem az nekde ve druhem parametru. Pridanim
zavorky } na mezerou zacinajici radek v sorttab.iso jsem toho
nedosahl. A delku razeneho slova neznam -- ta se samozrejme meni,
jedna se o slovnik vyrazu.

> Toto chovani se mi zda rozumne. Pravdepodobne jsem si jeste spousty veci
> nesiml, ale pokud se to od te normy lisi, tak stejne asi jen naprosto
> nepodstatne.

Zadne jine problemy s tim nejsou.

Diky za rady.

> -- Honza Houstek