cesky styl pro BibTeX

Viktor Ber viktor.b at quick.cz
Mon Apr 15 21:41:25 CEST 2002

Dobry den, koukam, ze nikdo nepise, tak pridavam sve zkusenosti:
vyhovoval mi styl chicago.bst, ze ktereho jsem si vytvoril
chicago-c.bst. Generuje ceska slova (spojky apod.) v seznamu
bibliografie apod. Jenom se to musi v LaTeXu pouzit s balikem chicago
(popr. s jeho nekterou variantou?)

Pokud by byl zajem, mohu to poslat mimo konferenci. Nevim, je-li to
dostacujici pro narocne TeXperty, nejsem vubec programator. Samotneho
by me zajimalo, zda ma nekdo podobna udelatka.

Take jsem se kdysi zajimal o vicejazycny bibtex, pan Sojka me nasmeroval
na mlbibtex, ale tehdy jsem ho na CTANu nenasel, nevim, zda uz nekdo ma
zkusenosti s provozem.

Zdravim,

Viktor Ber