Deleni ceskych slov.

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Mon Apr 15 10:35:22 CEST 2002

On Thu, 11 Apr 2002, Petr Mojzisek wrote:

> Dekuju moc. Opravdu sice nejsou tak hezke, ale snad to nejak kousnu. Jak
> dostat ty ceske uvozovky z cslatexu do latexu s babelem nekdo nevi?

Ja bych prekopiroval definici \uv z czech.sty pro cslatex. Znaky pro ceske
uvozovky jsou v 8bitovych fontech a maji (alespon v T1) standardni jmeno.
Do IL2 jsem kdyzi pouzil stejne jmeno a \uv bylo udelano tak, aby se braly
znaky daneho jmena. Melo by to tedy chodit jak s fonty v IL2 v cslatexu,
tak s fonty v T1 v babelu.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/