Vkladane PDF a jejich fonty

Petr Tomasek tomasek at etf.cuni.cz
Thu Apr 11 22:07:14 CEST 2002

On Thu, Apr 11, 2002 at 07:13:04PM +0200, Ondrej Koala Vacha wrote:

> nkrat, je to stejne jako u .eps. Taky jsem si na to jednou stezoval Han
> The Thanovi.

BTW, kdyz uz jsme u toho, nejak se me spatne generoval .pdf soubor
(pomoci pdfetexu), kdyz etex + dvips fungoval naprosto bez problemu.

Kdyz jsem se pak na to podrobneji podival, zjistil jsem, ze chyba byla
ve fontu cscsc12, ktery pdfetex nedokazal nacist. Je to tim, ze tomuto
fontu chybi postscriptova varianta? (cscsc10 fungoval bez problemu).

Je nekde nejaky seznam, ktere standartni fonty se v pdf(e)texu muzou
pouzivat  a ktere ne?

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/