Re: PDFTeX a bookmarky

Vit Zyka zyka at cmp.felk.cvut.cz
Thu Apr 11 15:08:27 CEST 2002

> problem je v tom, ze PDF nepodporuje vetsi hloubku zanoreni bookmarku
> nezli 2. s tim se budete muset nejak smirit nebo vymyslet

Muzete mi prosim rici, z jakeho zdroje cerpate tuto informaci? V
Referencnim manualu PDF v1.4 jsem zadne omezeni nenasel. Hledal jsem
spatne?

Vylucuje to i sdeleni pana Burese, ze AR zobrazi 8 urovni. Pokud jsem
se neprehledl, tak fakt, ze jich nezobrazi vice, bych zaradil mezi dalsi
vlastnosti AR, ktere nevyhovuji specifikaci PDF. Skoda, ze lepsi
alternativy nez Adobe AR neni.

Vitek Zyka

| Vit Zyka, researcher, CTU FEE |
| Center for Machine Perception |