db2tex

stanislav.vrtak at st.sk stanislav.vrtak at st.sk
Thu Apr 11 10:10:24 CEST 2002

Zdravim,

asi najpriamejsia cesta bude vyrobit spool TeX suboru priamo z databazy. V
SQL*Plus pod Oracle funguje napr. toto:

set pagesize 0
set recsep off
set feedback off
set trimspool on

spool tabulka.tex

select
  ao.owner || ' & ' || ao.object_name ||
  decode(mod(rownum, 20),
    0, ' \\' || chr(10) ||
       '\hline' || chr(10) ||
       '\end{tabular}' || chr(10) ||
       '\newpage' || chr(10) ||
       '\begin{tabular}{|l|l|}' ||
       '\hline' || chr(10),
    '\hline' || chr(10))
from all_objects ao
/

spool off

Vysledok je vsak v LaTeXu a treba este opravit zaciatok prvej a koniec
poslednej tabulky a prip. nahradit specialne znaky TeXovymi sekvenciami. No
a samozrejme pouzit Vasu databazovu tabulku.

Stano Vrtak