pouziti pisma Lido v TeXu > PDF

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Wed Apr 10 16:28:02 CEST 2002

On Wed, 10 Apr 2002, Jan Houstek wrote:

> Aha, to jsem nevedel, dekuji za informace. Kdyz uz jsme u toho vystupu gs
> do pdf, jak je na tom soucasna verze v porovnani s Distillerem?

Jeden podstatny rozdil je v optimalizaci pro rychle prohlizeni na webu. U
Distilleru se da zapnout (a jako default je zapnuta), takze se dela vse v
jednom kroku (od verze 4). GS ani jine jednoduche programi ji nedelaji.
Vetsinou to nemusi vadit, ale kdyz jsem si otevrel asi 800strankovou
ucebnici gimpu v PDF a soucasne jsem si otevrel gimp a chtel jsem to hned
zkouset, tak bylo vse zoufale line, prestoze jsem pracoval s malymi
obrazky a mam 512 MB RAM. Po optimalizaci stoupl vykon pocitace skoro o
dva rady.

Pokud jde o vlastni prevod, pak velikost souboru vychazi srovnatelna, ale
nastavovani parametru klikanim v gsview neni moc intuitivni. Tak se mi
stalo, ze dokument z gs (bez obrazku) mi z nepochopitelneho duvodu vysel
desetkrat vetsi. Asi je lepsi pouzivat z prikazoveho radku prevod s
prednastavenymi parametry pro screen, printer ci prepress (nevim z hlavy,
jak se ty parametry presne jmenuji).

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/