Milimetrovy papir

Jakub Podlesak podlesak at its.cz
Wed Apr 10 12:15:29 CEST 2002

Dobrý den.

Ladislav Bitto> Sem tam mi chyba pravitko (zvyk z EMTEX-u) pri GS, tak som si vlani
Ladislav Bitto> vyrobil mm papier ako obrazok. Ak to potrebujem, tak vlozim do pozadia. Je
Ladislav Bitto> to zelene 19*19cm s ciernym popisom cm cez stred.
Ladislav Bitto> Je to PS subor, 81Kb -- bez popisu je len 30Kb.

Rád bych se zeptal, jakým způsobem řešíte vložení tohoto obrázku
do pozadí. Zajímá mě (a možná je to zajímavé i pro ostatní) postup
na úrovni TeXu.

Ladislav Bitto> Ak je zaujem, mozem poslat.

Ladislav Bitto> Zdravi
Ladislav Bitto> Ladislav Bitto

Děkuji a zdravím,

Jakub Podlešák