Dotaz na parametr programu DVIPS

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Wed Apr 10 08:31:35 CEST 2002

Jan Trmal píše:

> No, uspel jsem jiz alespon castecne :)

Ja myslim, ze uplne. :-)
Az prejdu na pouzivani verze 5.86 (zatim pouzivam 5.83), budu chytrejsi.

> [...]
> % these control character positions but that DO NOT repeat them in the
> % exact same way as the BlueSky/... fonts. I don't know of any, but I
> % haven't even tested this with BaKoMa fonts.
>
> Take diky prispevku pana Olsaka (ac se tykal tohoto problemu jen velmi
> okrajove), ktery jsem nasel na v archivu konference jsem si dal dohromady,
> ze staci tuto volbu smazat (nebo zakomentovat) a pak uz to funguje tak jak
> ma. Omlouvam se tedy, jestli jsem se choval hloupe, ale mne se to vsechno
> spojuje dohromady hrozne pomalu. A dekuji za vsechny komentare, ktere mne

Takze skutecne to -G0 tuto volbu vypnulo. Podobne je standardne aktivni
volba
-j (z T1 fontu se do ps souboru daji jen pouzite znaky) a pokud je to
nutne,
lze ji vyradit pomoci -j0. Ta aktivace je myslim dokonce zabudovana do
binarky,
v konfiguracnim souboru neni. Obvykle take byva v konfiguracnim souboru
aktivovano
-Z (komprese fontu).

Zdravi
        Jaromir Kuben