cislovani obrazku a rovnic

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Tue Apr 9 15:51:58 CEST 2002

On Tue, 9 Apr 2002, Klimes Marek wrote:

> Kdybych si chtel primo zmenit tu cast ve stylu: z report pouzit v article,
> co pro to musim udelat ? Myslim ktery soubor zeditovat ? Zkusil jsem
> ...\latex\base\article.cls, ale zmeny se nijak neprojevuji.
>
> Diky, Marek K.

article.cls je tabu. Nejen ze editaci porusite copyright, ale vytvorite si
tim zcela nekompatibilni instalaci. cizi dokumenty se u Vas zpracuji jinak
a Vase dokumenty se u jinych lidi take zpracuji jinak nez u Vas. Vezmete
si prislusny kod a udelejte si vlastni styl (package).

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/