Drobna zmena stylu v LaTeXu

Jakub Podlesak podlesak at its.cz
Sun Apr 7 13:12:48 CEST 2002

Dobrý den.

Mám pocit, že požadovanou vlastnost mají LaTeXové dokumenty sázené
pomocí maker koma-scriptu, které jsou pokud se nemýlím i součástí
loňského TeXLive. Sázel jsem pomocí nich svou diplomku; také jsem
nebyl příliš spokojen se vzhledem definovaným standardními LaTeXovými
třídami. Stahoval jsem to ale tehdy z internetu a na balík přiložený
k TeXLive jsem se teď podrobně nedíval. Snažím se teď používat plain:)

Snad Vám tato informace pomůže.

Zdravím, Jakub Podlešák

P.S. Na své Win2000 instalaci mám makra koma-scriptu v adresáři
TeXLive/texmf/tex/latex/koma-script