Drobna zmena stylu v LaTeXu

Jan Busa busaj at ccsun.tuke.sk
Sat Apr 6 07:56:30 CEST 2002

Este raz zdravim, nevsimol som si druhu podotazku.

On Fri, 5 Apr 2002, Petr Mojzisek wrote:

> B) Prostredi thebibliography bych chtel rozdelit na publikace a
> Internetove zdroje. Jak to udelat? Nic jineho nez \bibitem v tom
> prostredi nejde pouzit...

Vyskusal som nasledujucu moznost:

medzi dva \bibitemy (a predtym aj za \begin{thebibliography}{4}, teda pred
prvym \bibitemom) som vlozil napr.

\medskip

\centerline{Publikacie}

\medskip

Mozno by Vam to stacilo, ak sa uspokojite s normalnymi ciselny,i odkazmi
(teda napr. pri citacii nerozoznate, ci je to publikacia alebo internet)

> A jeste jeden problem.
> C) Proc mi cslatex z RH Linuxu 7.1 CZ nesazi tecky u prostredi itemize?

Zial, nepouziva Linux, takze netusim.

   Prijemny den

      Jano Busa