PS to PDF

Miroslav Fikar fikar at cvt.stuba.sk
Thu Apr 4 09:59:33 CEST 2002

Matej Cepl <cepl.m at neu.edu> writes:

> Pod Linuxem příkaz ps2pdf jmenosouboru.ps
>
> Pod Windowsama asi nejlépe přes GSView (pokud nemáte, tak si to
> poříďte, je to velmi příjemné udělátko), File/Convert.

Pod Windows to ide tiez cez ps2pdf - je sucastou distribucie
Ghostscriptu. Len musi mat nastavene cesty na fonty a
binarky. V mojom Autoexec.bat (pod Win2000):
PATH=c:\GSTOOLS\GS6.50\BIN;%PATH%
set GS_LIB=c:\GSTOOLS\GS6.50\lib;c:\GSTOOLS\FONTS
(zamente si na prislusnu cestu a verziu, pripadne to nastavte v ikone
(tusim) System, ak nemate autoexec.bat)

Mozete to potom tiez volat z prikazoveho riadku rovnako ako z Linuxu.

M. Fikar

--
mailto:fikar at cvt.stuba.sk   http://www.ka.chtf.stuba.sk/fikar/fikar.htm