PS to PDF

Josef Polach polach.j at pbsvb.cz
Thu Apr 4 07:20:48 CEST 2002

>Dobry den,

Aby byl :)

>da se nejak v Ghostscriptu prevest *.ps do *.pdf?

1.
V GhostView (Windows) je pro to v menu File/Convert, starsi verze to mely ve
File/Print . jako tiskarnu pdfwrite. Nekdo tu uz psal, jak to jde i z
prikazove radky.

krome toho 2.
V Linuxu to delam pomoci ps2pdf soubor.ps soubor pdf nebo rovnou ze dvi
dvipdf.soubor dvi soubor.pdf. Myslim, ze se tu o tom docela nedavno psalo.
Neni to dokonce ve FAQ?

3.
Krome toho tu je jeste pdfTeX.

4.
A videl jsem i nejake utilitky, jake byvaji na cedeckach v casopisech, ale
nezabyval jsem se jimi, protoze jsou myslim jen pro Win a zatim se mi vzdy
dobre osvedcilo 2. pripadne 1. a taky nekdy pouzivam rovnou pdfTeX

>Popripadne kde se da stahnout samotny Adobe Distiller?

Legalne nikoli (pokud vim)

>Mockrat dekuji
>Honza Pospisil

Za nepatrne malo