hyphen

Viktor Ber avi.b at volny.cz
Thu Apr 25 22:01:11 CEST 2002

Dobry den, chtel bych si postezovat na nasledujici zvlastnost csLaTeX2e:

Dal jsem \hyphenation{abc-def-gh} do hlavicky a abcdefgh se mi nedelilo
tak, jak jsem chtel. V archivu konference jsem nasel nasledujici:

>Poznamenavam, ze oboji (\hyphenation i \righthyphenmin) je treba
>mit az za \begin{document}, jinak to opet nebude fungovat.
>M. Dont

Tukl jsem se do cela, zaridil se podle toho a vse bylo v poradku. Vzpomnel
jsem si vsak, ze v jinem souboru mam \hyphenation{way-yiq-tol} v hlavicce,
a tudiz se mi to asi spatne deli. Problem je, ze v tomto druhem souboru mi
\hyphenation funguje spravne v hlavicce i za \begin{document}, pouze kdyz
pokyn k deleni slova zakomentuji, dojde k nespravnemu rozdeleni na
wayy-iqtol.

Co se tu deje? Je mozne, ze \hyphenation prece jen muze za urcitych
okolnosti byt pouzito v hlavicce?

Predem dekuji za objasneni.

Viktor Ber