Jeste jeden overfull

Matej Cepl cepl.m at neu.edu
Wed Apr 10 21:48:29 CEST 2002

Dobrý den,

nevím jestli mám podobný problém jako předchozí mail o overfullu,
ale furt s tím nemohu hnout. Snažím se (úpravou letter.cls)
udělat třídu pro psaní dokumentů u nás na univerzitě (schválně to
dělám celé jako samostatnou třídu, protože je to jednak čistší
a také bych se chtěl trochu více naučit LaTeXové útroby).
Kupodivu je to mnohem jednodušší nežli jsem se obával (navíc
letter.cls je výtečně dokumentován; Kopku si také někdy seženu,
ale tohle snad není úplně problém nečtení Kopky, jinak LaTeX
Companion mi moc nepomohl), ale stále zápasím s jedním
overfullem, kterého se nedokážu zbavit (log ukazuje na nesmyslné
místo). Mám pocit (nejsem si jist), že to je někde v tomhle
místě mojí nové třídy (která se v tomto bodě dost podobá
originálu; konkrétně \indentwidth a \longindentation jsou
nezměněné):

\newcommand{\closing}[1]{\par\nobreak\vspace{\parskip}%
  \stopbreaks
  \noindent
  \hspace*{\longindentation}
  \parbox{\indentedwidth}{\raggedright
       \ignorespaces #1\\[6\medskipamount]%
       \ifx\@empty\fromsig\relax
       \else
		 	\fromsig
		 \fi
		 \strut}
   \par}

Celý balíček s ukázkou v PDF, jak to nefunguje, je dostupná na
http://www.volny.cz/cepls/ps-pdf/neuletter.tar.gz.

Jste mi někdo schopen říci, co se děje?

	Děkuji

		Matěj

Matej Cepl, cepl.m at neu.edu
138 Highland Ave. #10, Somerville, Ma 02143, (617) 623-1488