TeX > PDF

Lubos Kloc kloc at ipm.cz
Mon Apr 8 09:00:02 CEST 2002

Miroslav Fikar wrote:

> Ak sa nemylim, tak vektorove fonty su podporovane az od Ghostscript
> 6.00 a vyssi. Mozno aj v tom bol problem.

Podobny problem se tady objevuje dost casto. Podstatou je,
ze pri prevodu do PDF muze dojit k vlozeni bitmapovych
fontu Type3, a ty nevypadaji pri prohlizeni
Acrobat Readerem pekne.

Doporucuji proto vsem, kdo tvori PDF dokumenty nasledujici
kontrolu:

Pri zobrazeni dokumentu v Acrobat Readeru zvolit v menu
File -> Document info -> Fonts -> List all fonts
(nazvy polozek v menu se samozrejme mohou lisit podle OS,
verze Acrobatu  a jeho pripadne lokalizace)
a v tabulce zkontrolovat typy pouzitych fontu.
Melo by tam byt vsude Type1, pripadne Type42.
Pokud se tam vyskytne Type3, bude ten font zobrazen
skarede a je potreba hledat cestu, jak to opravit.
Nektere postupy uz byly zmineny.

            Preji pekny den,

                    Lubos Kloc