rozdil ve vkladani obrazku latexem a pdflatexem - VYRESENO

Martin Sveda sejda at kn.vutbr.cz
Tue Apr 2 22:14:14 CEST 2002

    Zdravim,
tak jsem uz na to prisel. Bylo to opravdu rozmerama
obrazku, ovsem nikoli jejich viditelnou velikosti,
nybrz Boundig Boxem (nebo jeho ekvivalentem v pdf).

Obrazky kreslim v programu Tgif, ktery ma vystup
do obou formatu - Encalupsed PS a PDF.
Vystup do EPS ma BB spravne, ale PDF uz vytvoreno
spravne nebylo.

Takze jsem na tvorbu PDF obrazku pouzil utilitku
(konvertor) pstopdf a uz jsou oba dokumenty na chlup
stejne...

Dekuji za nakopnuti spravnym smerem tem dvema
panum, kteri mi odepsali...

			    S pozdravem
--
                                         Martin Sveda