2 A5 -> A4

Miroslav Fikar fikar at cvt.stuba.sk
Thu Sep 27 13:08:24 CEST 2001

Hana Skoumalova <Hana.Skoumalova at ff.cuni.cz> writes:

> Pro UNIXy existují programy psbook a psnup.

Su dostupne aj pre Windows v baliku psutils - napr. priamo v
instalacii Miktexu.
Psnup sa ale pouziva vtedy, ak je original 2x A4 a ma sa zmestit na A4
- tym padom zmensuje. V psutils su aj ine programy, ktore mozno
pouzit, ak mate priamo A5.
M. Fikar
--
Dr. Ing. Miroslav Fikar, Tel: +33 3.83.17.51.74, LSGC-ENSIC,
Groupe TASC, Bat. E, 1 rue Grandville, 54001 Nancy Cedex
812 37 Radlinskeho 11, Bratislava, email: fikar at cvt.stuba.sk
url: www.ka.chtf.stuba.sk/fikar/fikar.htm