LaTeX na starem Macovi

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Mon Sep 17 09:21:56 CEST 2001

On Sun, 16 Sep 2001, Dalibor Straka wrote:

> Rovnez dobry den,

> Nejsem sice odbornik na MacOS, ale kazdej slusne OS ma v sobe editor a
> kompilator. Takze zkuste si stahnout zdrojaky a zkomplikovat je.

Ono to nemusi byt tak snadne, pokud clovek neni zkuseny programator a
nevyzna se ve web2c, zejmena v kpathsea. MacOS ma proti unixu i dosu dost
specialit, takze to jen tak bez uprav prelozit nepujde. Zacnete patrani
treba na ftp://ftp.cstug.cz/pub/CTAN/systems/mac/ a zkuste OzTeX.

> S pozdravem Dalibor

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/