emacs a cestina ve win95

Tomas Cermak Cermak at Aquasoft.cz
Fri Sep 14 09:15:49 CEST 2001

> Na zaklade zkusenosti s cimkoli pod Windows soudim, ze je treba mit
> nainstalovany a spusteny Linux. :-))
>
> S pozdravem
> Marcel Svitalsky

Ja jsem cestinu pod okenicemi rozchodil s GNU Emacsem stazenym z

  http://ftp.sunet.se/pub/os/Win32/ntEmacs/docs/ntemacs.html

Zkousel jsem to s verzemi 20.3.1 a 20.7. Byl to trochu problem, ale
nakonec jsem to uchodil. Pokud tedy netrvate na xemacsu, muzu zkusit
zplodit nejake HOWTO:-)

Nenechte se zmast napisem "The latest release is 20.6",
lastest je skutecne 20.7 :-)

					Tomas Cermak