Cestina a prohlizec dvi

Marek Olšavský orsm at atlas.cz
Tue Sep 11 08:31:29 CEST 2001

    Tak s tim mam peska, protoze mi to hlasi nejake nenalezene zavislosti v
balicich a nemam zase tolik casu, abych vse schanel a hledal. Jak jsem psal,
zaklad mam kompletni, lec anglicky a potrebuji nagenerovat ceske davky.
    Nevite, kdy vyjde TeXlive??

Marek "Penguin" Olšavský
private mail: marek.olsavsky at seznam.cz
privat WWW: http://orsm.spedia.net (http://mujweb.cz/www/orsm)