Tisk labelu *.bib databaze

Standa Hledik hle10uf at axpsu.fpf.slu.cz
Mon Sep 10 21:58:13 CEST 2001

On Mon, 10 Sep 2001, Jaromir Kuben wrote:

-> > existuje bibliograficky styl pro BibTeX, ktery by do *.bbl souboru vlozil
-> > take (vhodne formatovane) symbolicke labely z *.bib databaze pro
-> > referencni ucely pri psani clanku?
-> >
-> > Diky za kazdy tip,
-> >
-> > ---S. Hledik
->
-> Nevim, co si pod Vasim dotazem predstavit. Snad mate na mysli styl
-> alpha.bst.
-> Zdravi
->         Jaromir Kuben

Ne, alpha.bst si vytvori odkazove retezce sam. Potreboval jsem, aby se
krome obvykle numericke znacky v hranatych zavorkach (jako napr. z
plain.bst) vytiskl vhodne formatovany label pouzity v *.bib souboru pro
odkazovani pomoci prikazu \cite{}. Proto jsem se ptal na *.bst, ktery by
jej umel pridat do *.bbl souboru, treba jako dalsi \newblock. Protoze
jazyk *.bst souboru neumim, vyresil jsem to uspokojive predefinovanim
LaTeXoveho prikazu \@bibitem.

---S.H.